تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا| صعود دختران ایران به جمع ۸ تیم برتر/ پسران ایران در یک قدمی مدال

9:45 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۴۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا| صعود دختران ایران به جمع ۸ تیم برتر/ پسران ایران در یک قدمی مدال
تیم ملی جوانان دختر کشورمان با پیروزی ۳ بر صفر مقابل سریلانکا به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرد و حریف ژاپن در ۱/۴ نهایی شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بیست و هشتمین دوره مسابقات فینال قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در چین در جریان است و دختران جوان کشورمان پس از صعود از دور گروهی، در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف سریلانکا رفتند و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافتند و حریف ژاپن در یک چهارم نهایی شدند.

شاگردان نسیم رنجبر برای صعود به نیمه نهایی و قطعی شدن مدال برنز خود، از ساعت ۱۴ به وقت محلی به مصاف تیم قدرتمند ژاپن خواهند رفت.

تیم ملی جوانان دختر کشورمان در مرحله گروهی با یک برد مقابل عراق و شکست مقابل تایلند به عنوان تیم دوم گروه ۳ به مرحله حذفی صعود کرده بود.

تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان نیز پس از پیروزی مقابل مغولستان، چین تایپه و عمان به عنوان صدرنشین گروه ۳ راهی جدول حذفی شد.

شاگردان احدی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم تایلند خواهند رفت و در صورت پیروزی ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی خواهند کرد و با برنده دیدار کره جنوبی و هند در نیمه‌نهایی مصاف خواهند داشت.

تیم ملی جوانان پسر کشورمان هم پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ویتنام و قزاقستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

شاگردان میعاد مکیف در دور نخست حذفی با قرعه استراحت مواجه شدند و در مرحله یک چهارم نهایی برای صعود به نیمه نهایی با تیم قدرتمند کره جنوبی دیدار خواهند کرد.

ملی‌پوشان جوان پسر کشورمان در صورت پیروزی مقابل کره جنوبی مدال برنز خود را قطعی خواهند کرد و به مصاف برنده هنگ کنگ و هند در نیمه نهایی خواهند رفت.

مسابقات فینال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۰ تا ۱۷ خردادماه به میزبانی چین در جریان است و کاروان تنیس روی میز ایران با نام شهدای خدمت در این رقابت‌ها حاضر هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *